Fandom

Komiksy Wiki

1. Doman - Władca myszy

92strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
02932.jpg

Na dwór starego Wisza przybywa niemiecki kupiec Hengo, jednak kilka chwil później zostaje aresztowany przez Smerdę, znienawidzonego wysłannika księcia Popiela, który pojawia się u wisza z nakazem rekrutowania jednego człowieka do książęcej drużyny. Wisz wskazuje Domana zlecając mu skrycie działalność szpiegowską w grodzie. Na miejscu Doman natrafia na koszmarne widowisko - kmiecie spojeni miodem przez Popiela zarzynają się nawzajem. Od znajomego z drużyny książęcej dowiaduje się, że podobne masakry są tu zjawiskiem nagminnym - Popiel i jego podstępna żona, czarownica, chcą w ten sposób wykończyć wszystkich swoich wrogów spiskujących przeciw ich władzy. Doman zakrada się do komnaty księżnej i podsłuchuje jej rozmowę z kupcem Hengo, który okazuje się wysłannikiem jej ojca. Księżna spodziewa się zbrojnych posiłków ze strony Niemców... Bohater cichaczem wymyka się z grodu i informuje o wszystkim starego Wisza. Popiela dochodzą słuchy, że Wisz potajemnie zwołuje wiec. Wysyła na jego dwór Smerdę z drużyną wojów, który bezlitośnie morduje starca. Doman poprzysięga mu zemstę i dołącza do zbrojnego oddziału pod dowództwem szlachetnego Myszka zmierzającego na gród Popiela. W międzyczasie chciwy książę truje swoich stryjów, którzy bali się opowiedzieć po jego stronie. Doman obezwładnia Smerdę zmierzającego do Niemców po posiłki, a potem bierze udział w zwycięskim oblężeniu grodu.

Download

Przeklej

Więcej z Fandomu

Losowa wiki