Fandom

Komiksy Wiki

7. Doman - W cieniu Światowida

92strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ok doman interpress 07.gif

Trwają szczęśliwe rządy Piasta. Ziemowit jego syn podczas nauki zostaje porwany przez łowców niewolników. Na szybko zorganizowana pogoń nie przynosi rezultatu. Doman na rozkaz Piasta jedzie do Wizuna po radę. Wizun każe mu szukać w Winecie i Arkonie. Przed bramą Winety ukazuje się mu Trygław i zabrania mu wejścia do miasta. Przekazuje mu wiadamość, że jego poszukiwania spowodują, iż Światowid zginie pod Germańskim toporem. Doman nie chce jednak zawrócić i Trygław niszczy Winetę. Domana wyrzucają na brzeg fale Dziwny. Na brzegu znajduje go Sambor, który również szuka braci więzionych przez Niemców. Razem docierają mna Rugię do Arkony. Doman idzie do władcy Arkony - Rugiewita. Nie przyznaje się on do ukrywania niewolników, ale pozwala zostać na ceremoni ofiarnej. Okazuje się, że na ofiarę będą złożeni porwani przez Niemców chłopcy. Podczas przepychanki ginie Sambor, a Doman obiecuje go pomścić. By uwolnić wszystkich brańców Doman staje do pojedynku z Saxo - Niemieckim dowódcą. Podczas pojedynku Saxo trafia toporem w posąg Światowida. Doman wykorzystując to zabija dumnego Niemca. Po czym rozłupuje się posąg. Rugiewit widząc w tym ostrzeżenie dla Arkony oddaje niewolników Domanowi.

Download

Przeklej

Więcej w Fandom

Losowa wiki