Fandom

Komiksy Wiki

V jak Vendetta

92strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Dobry wieczór, mieszkańcy Londynu. jest godzina dziewiąta. słuchacie głosu fatum... Mamy dziś piąty listopada 1997 roku... Informuje się mieszkańców Londynu, że rejony Brixton i Streatham zostały dziś ogłoszone strefami kwarantanny. radzi się unikać tych okolic ze względów zdrowotnych i bezpieczeństwa... Dziś rano policja przeszukała 17 domów w rejonie Birmingham, najprawdopodobniej demaskując poważny spisek terrorystyczny. 20 podejrzanych, w tym 8 kobiet, znajduje się obecnie w areszcie, oczekując na proces... Ładna pogoda utrzyma się do godziny 00:07., kiedy rozpocznie się ulewa trwająca do godziny 1:30 w nocy... Życzymy miłego wieczoru.

Przerażająca i jednocześnie wyjątkowo przemyślana opowieść o wyrzeczeniu się wolności i własnej świadomości w totalitarnym świecie. V JAK VENDETTA jest kroniką wprowadzającą nas w zakamarki świata pełnego desperacji i dręczącej tyranii. Praca pełna wartości i inteligencji, V JAK VENDETTA jest tym wszystkim czym komiks z założenia nie miał być. Anglia Zwycięży!

Download

01

02

Więcej z Fandomu

Losowa wiki