FANDOM

Dobry wieczór, mieszkańcy Londynu. jest godzina dziewiąta. słuchacie głosu fatum... Mamy dziś piąty listopada 1997 roku... Informuje się mieszkańców Londynu, że rejony Brixton i Streatham zostały dziś ogłoszone strefami kwarantanny. radzi się unikać tych okolic ze względów zdrowotnych i bezpieczeństwa... Dziś rano policja przeszukała 17 domów w rejonie Birmingham, najprawdopodobniej demaskując poważny spisek terrorystyczny. 20 podejrzanych, w tym 8 kobiet, znajduje się obecnie w areszcie, oczekując na proces... Ładna pogoda utrzyma się do godziny 00:07., kiedy rozpocznie się ulewa trwająca do godziny 1:30 w nocy... Życzymy miłego wieczoru.

Przerażająca i jednocześnie wyjątkowo przemyślana opowieść o wyrzeczeniu się wolności i własnej świadomości w totalitarnym świecie. V JAK VENDETTA jest kroniką wprowadzającą nas w zakamarki świata pełnego desperacji i dręczącej tyranii. Praca pełna wartości i inteligencji, V JAK VENDETTA jest tym wszystkim czym komiks z założenia nie miał być. Anglia Zwycięży!

Download

01

02

Więcej z Fandomu

Losowa wiki